Ontdek de 10 fatale fouten bij het communiceren, die niet altijd herkenbaar zijn … maar wel altijd voelbaar achteraf!

Als manager kan je die fouten leren onderkennen en vermijden. Hoe minder fouten bij communicatie, hoe minder negatieve emoties bij jezelf en bij anderen, en hoe sneller je meer resultaten zal bekomen met je team.
Door op de juiste manier te communiceren kunnen je medewerkers beter aan je verwachtingen voldoen, kan je conflicten op de werkvloer beter de baas, zorg je ervoor dat alle neuzen in dezelfde richting staan en nog zo veel meer.

Wilt u er meer over weten?

Vraag dan hier ons speciaal dossier aan: De 10 fatale fouten die uw communicaties onderuithalen. Je zal ontdekken welke daarbij de vaakst voorkomende fouten zijn, en welke de gevolgen ervan kunnen zijn.

Een kosteloos aanbod zonder verbintenis.

Speciaal dossier

De 10 fatale fouten die je communicaties onderuithalen.

Gelieve het formulier hieronder in te vullen om zonder verbintenis je exemplaar te ontvangen. We beschermen en beveiligen je contactgegevens. Ze dienen enkel om het bestaan van je bedrijf te bevestigen en om je te bezorgen wat je vraagt. Ze worden nooit doorgegeven, verhuurd of geleend aan anderen of misbruikt. Je kan op elk moment vragen om ze te laten verwijderen.

Bedrijfsopleidingen met een passie voor mensen

Reeds meer dan 35 jaar is U-Man actief in de training- en coaching wereld. Dit met als doel om het voor Vlaamse KMO’s leefbaarder te maken. En we bedoelen dit zeker in financiële zin, maar evenzeer in het aangenaam en leefbaar werken voor iedereen. Van manager tot verkoper. We zijn ervan overtuigd dat teamwork cruciaal is in een onderneming. Stress is immers een factor die de groei van iedereen, en dus ook van een KMO, afremt. We zorgen ervoor dat je de nodige kennis en vaardigheden opdoet om met minder stress meer resultaten te behalen. Onze bedrijfsopleidingen stellen mensen centraal. Onze gepersonaliseerde aanpak rond de ’menselijke factor’ vind je dan ook terug in al onze trainingen die drie domeinen omvatten: aanwervingen, (people) management en sales.

Birgit Berghmans

In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het contact onderhouden met klanten, hen te informeren over onze producten en diensten, en ervoor te zorgen dat hun vragen en zorgen snel en efficiënt worden beantwoord.



Met enthousiasme en toewijding streef ik ernaar om elke klant een positieve en waardevolle ervaring te bieden. Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan ons geweldig team en onze groeiende klanttevredenheid!

Monique Van Der Linde

Ik werk zo graag bij dit bedrijf omdat het team fantastisch is en de sfeer altijd positief. Het maakt elke werkdag niet alleen productief, maar ook ontzettend leuk en inspirerend!

Het bedrijf zelf is geweldig, met een cultuur die groei en innovatie stimuleert. Het voelt als een tweede thuis waar ik elke dag met plezier naartoe ga. Kortom, de combinatie van een geweldig team en een inspirerende werkomgeving maakt dit de perfecte plek om te werken!

Marnick Saeys

De sfeer hier is gewoonweg geweldig – warm, ondersteunend en vol energie.

Het voelt echt als een sprong in het diepe (maar op een goede manier!) en ik kan niet genoeg benadrukken hoe geweldig het is om te werken met zulke leuke en gemotiveerde mensen.
 

Roxanne Van den Branden

Ik ben ontzettend blij om mijn carrière hier te mogen beginnen.

U-Man heeft een geweldige, warme sfeer. Het team is heel resultaatgericht en dat bevalt mij enorm.

Ik ben vastbesloten om mijn steentje bij te dragen en mijn uiterste best te doen om bij te dragen aan ons gezamenlijke succes. Laten we samen bouwen aan iets geweldigs!