+32(0)15 43 66 20
  • DOWNLOAD E-BOOK
U-ManU-ManU-ManU-Man
  • HOME
  • U-MAN
    • OVER U-MAN
    • CERTIFICATEN & ERKENNINGEN
    • ONS TEAM
  • GRATIS ANALYSES
    • LEIDERSCHAPSANALYSE
    • STRESSANALYSE
    • SALES ANALYSE
  • WORKSHOPS & OPLEIDINGEN
    • INTERACTIEVE WORKSHOPS
    • MANAGEMENT OPLEIDINGEN
    • REKRUTEREN & MOTIVEREN
    • SALES OPLEIDINGEN
  • BLOG
    • TESTIMONIALS
  • CONTACT
    • VACATURES

TRUST$ELLING De mythe van "geboren verkopers" doorprikt

Neen, je hoeft geen geboren verkoper te zijn
om succes te hebben in de verkoop.

 Jouw resultaten als verkoper hangen af van slechts enkele factoren:

  • Weten wat je niet moet doen / zeggen
  • Weten wat je moet doen / zeggen
  • Weten wanneer je het moet zeggen
  • Weten hoe je het moet zeggen

Dit is precies wat je leert in de Trust$elling opleiding.  Geen grote theorieën, geen verborgen hardsell, gewoon( lichte) verkooptechnieken en voor de rest gewoon jezelf zijn.

DOE (GRATIS & VRIJBLIJVEND) DE SALES ANALYSE *

* Eén gratis analyse per bedrijf

“I hated every minute of training.
But I said: don't quit. Suffer now and live
the rest of your life as a champion.”
- Muhammad Ali
  • DE TRUSTSELLING OPLEIDING
  • Vaststellingen:
  • Wat bevat de cursus?
  • Wat kan je verwachten?

De TRUSTSELLING opleiding richt zich tot alle verkopers – beginners én gevorderden.

Stap voor stap word je door het volledige verkoopgesprek geleid, en leer je de juiste dingen in de juiste volgorde te doen.  Je wordt daarbij gewapend om de meest voorkomende objecties aan te pakken, zoals “je bent te duur” of “ik zal erover nadenken”.

• Met uw product of prijs zal u niet altijd het verschil kunnen maken ten opzichte van de concurrentie;

• 93% van de topverkopers wijden hun succes aan hun mentale ingesteldheid;

• Ervaring bevestigt dat bijna 90% van de verkopers, in meer of mindere mate, niet altijd beseffen wanneer ze in de fout gaan tijdens het verkoopgesprek;

• Wanneer een verkoper niet begrijpt waarom hij niet verkocht heeft, heeft hij de neiging om de fout “daarbuiten” te gaan zoeken: de prijs, de conjunctuur, de concurrentie, enz. En dat kan demotiverend werken.

• De gegevens die je onder de knie moet hebben om doeltreffend te communiceren met jouw klant of prospect (in plaats van te “babbelen”);

• De juiste opbouw van het verkoopgesprek: je leert “de juiste dingen doen in de juiste volgorde”;

• Een ingesteldheid die noch tot “hard selling”, noch tot “soft selling” leidt, maar wel tot “trust selling”. Het doel is om  duurzame relaties op te bouwen met de klanten;

• Oefeningen die je bekwaamheid verhogen om het gesprek in positieve richting te blijven sturen, ook als de klant niet akkoord gaat of objecties heeft… en dat zonder de klant ooit in het ongelijk te stellen;

• Hoe je in één en hetzelfde verkoopgesprek meerdere afsluitpogingen kan doen, zonder te “pushen”.

En nog veel meer…

  • Aanzienlijk meer zelfvertrouwen, want je weet met zekerheid dat je het juiste doet;
  • Je oefent tot je het in de praktijk kan doen en resultaten behaalt;
  • Je leert je op het niveau van je klanten te verplaatsen;
  • Wat de klant ook zegt of doet, je wordt niet meer van je stuk gebracht;
  • Klanten zullen naar jou vragen, als hún verkoper

Om zeker te zijn dat we je met de juiste accenten begeleiden starten we met een analyse van je sterke en zwakke punten als verkoper.  De resultaten worden individueel met jou besproken.

DOE (GRATIS EN VRIJBLIJVEND) DE SALES ANALYSE *

* Eén gratis analyse per bedrijf

Waarom Trust$elling uniek is

Bij Trust$elling gaat de aandacht in de eerste plaats naar de klant – dus niet naar je product. Je leert de taal te spreken
die je prospect spreekt.

  • Verkopen is in de eerste plaats communiceren. Een verkoopgesprek is van begin tot einde een communicatie-traject.
    De eerste stap van deze cursus heeft daarom alles te maken met effectief communiceren en weinig met “het goed                               
    kunnen uitleggen”.
  • Je klant is in de eerste plaats een mens – met zijn eigen emoties. Je leert die emoties herkennen en je weet hoe je ermee
    moet omgaan.
  • Geen seminaries met boeiende sprekers… waarvan achteraf nauwelijks iets blijft “plakken”. Trust$elling is totaal gericht
    op meteen toepassen.  Je wordt dan ook individueel begeleid.
  • Met Trust$elling leer je hoe je snel vertrouwensrelaties met je klanten kan opbouwen. Want, als alles is gezegd, het is
    pas als de klant vertrouwen heeft (in de eerste plaats in de verkoper) dat hij zal kopen.

Wil je er meer over weten?
Bel ons op 015/43.66.20 of mail naar smo@uman.be en we doen het nodige.

VRAAG ONS E-BOOK AAN: DE 10 FATALE FOUTEN IN DE VERKOOP

ANALYSES

  • Leiderschapsanalyse
  • Sales analyse
  • Stressanalyse

E-BOOKS

  • De 10 Fatale fouten in de Verkoop
  • De 10 fatale fouten bij het Delegeren
  • De 10 Fatale fouten bij het Rekruteren
  • De 10 Fatale fouten bij het Communiceren
  • De 10 Fatale fouten bij Functioneringsgesprekken

OPLEIDINGEN

  • Management opleiding: T.E.A.M.-opleidingen
  • Rekruteringsopleiding: Recru-Tec™ opleiding
  • Opleiding functioneringsgesprekken: Jobstar opleiding
  • Sales Opleiding: Trust$elling

SOFT SKILLS & INTERACTIEVE WORKSHOPS

  • Interne communicatie
  • Conflictsituaties oplossen en vermijden
  • Het succes van topverkopers
  • Rekruteren, motiveren en evalueren
U-Man Copyright 2018 | BTW BE0435.560.880 - RPR Mechelen | Legal: Privacy Policy-Cookie Policy | Webdesign by ABOVESECOND
  • HOME
  • U-MAN
    • OVER U-MAN
    • CERTIFICATEN & ERKENNINGEN
    • ONS TEAM
  • GRATIS ANALYSES
    • LEIDERSCHAPSANALYSE
    • STRESSANALYSE
    • SALES ANALYSE
  • WORKSHOPS & OPLEIDINGEN
    • INTERACTIEVE WORKSHOPS
    • MANAGEMENT OPLEIDINGEN
    • TESTS 4 SUCCESS
    • SALES OPLEIDING
  • BLOG
    • TESTIMONIALS
  • CONTACT
    • VACATURES
U-Man