+32(0)15 43 66 20
  • DOWNLOAD E-BOOK
U-ManU-ManU-ManU-Man
  • HOME
  • U-MAN
    • OVER U-MAN
    • CERTIFICATEN & ERKENNINGEN
    • ONS TEAM
  • GRATIS ANALYSES
    • LEIDERSCHAPSANALYSE
    • STRESSANALYSE
    • SALES ANALYSE
  • WORKSHOPS & OPLEIDINGEN
    • INTERACTIEVE WORKSHOPS
    • MANAGEMENT OPLEIDINGEN
    • REKRUTEREN & MOTIVEREN
    • SALES OPLEIDINGEN
  • BLOG
    • TESTIMONIALS
  • VACATURES
    • VACATURES BIJ U-MAN
    • VACATURES BIJ KLANTEN VAN U-MAN
  • CONTACT

TRUST$ELLING Je hoeft geen geboren verkoper te zijn om succes te hebben in de verkoop.

U-Man Trust$elling programma

EXCELLENCE IN:

COMMUNICATIE

Verkopen is in de eerste plaats communiceren. Een verkoopgesprek is van begin tot einde een communicatietraject. De eerste stap van deze cursus heeft daarom alles te maken met effectief communiceren en weinig met “het goed kunnen uitleggen”.

DUURZAME RELATIES OPBOUWEN

Met Trust$elling leer je hoe je snel vertrouwensrelaties met je klanten kan opbouwen. Want hoe je het ook draait of keert, het is pas als de klant vertrouwen heeft (in de eerste plaats in de verkoper) dat hij zal kopen.

ZELFVERTROUWEN OPBOUWEN

Veel verkopers gaan met te weinig zelfvertrouwen naar een verkoopgesprek, wat invloed heeft op de verkoopcijfers. Door de eigen ingesteldheid te verbeteren en door verkooptechnieken te optimaliseren, krijgen verkopers meer zelfvertrouwen en zullen ook hun klanten meer vertrouwen krijgen in hen. Een win-win-situatie voor iedereen dus.

Het programma

Om zeker te zijn dat we je met de juiste accenten begeleiden starten we met een analyse van je sterke en zwakke punten als verkoper. De resultaten worden individueel met jou besproken. Daarna kan de sales training starten.

Vaststellingen

  • Met je product of prijs zal je niet altijd het verschil kunnen maken ten opzichte van de concurrentie; de verkoper zelf kan wel altijd een verschil geven.
  • 93% van de topverkopers wijten hun succes aan hun mentale ingesteldheid.
  • Ervaring bevestigt dat bijna 90% van de verkopers, in meer of mindere mate, niet altijd beseffen wanneer ze in de fout gaan tijdens het verkoopgesprek.
  • Wanneer een verkoper niet begrijpt waarom hij niet verkocht heeft, heeft hij de neiging om de fout “daarbuiten” te gaan zoeken: de prijs, de conjunctuur, de concurrentie, enz. En dat kan demotiverend werken.

De opleiding

  • De gegevens die je onder de knie moet hebben om doeltreffend te communiceren met jouw klant of prospect (in plaats van te “babbelen”).
  • De juiste opbouw van het verkoopgesprek: je leert “de juiste dingen doen in de juiste volgorde”.
  • Een ingesteldheid die noch tot “hard selling”, noch tot “soft selling” leidt, maar wel tot “trust selling”. Het doel is om duurzame relaties op te bouwen met klanten.
  • Oefeningen die je bekwaamheid verhogen om het gesprek in positieve richting te blijven sturen, ook als de klant niet akkoord gaat of bezwaren heeft, en dat zonder de klant ooit in het ongelijk te stellen.
  • Hoe je in één en hetzelfde verkoopgesprek meerdere afsluitpogingen kan doen, zonder te “pushen”.

Wat kan je verwachten?

  • Aanzienlijk meer zelfvertrouwen, want je weet met zekerheid dat je het juiste doet.
  • Je oefent tot je het in de praktijk kan doen en resultaten behaalt.
  • Je leert je op het niveau van je klanten te verplaatsen.
  • Wat de klant ook zegt of doet, je wordt niet meer van je stuk gebracht.
  • Klanten zullen naar jou vragen, als hún verkoper
Vraag een vrijblijvende sales analyse aan

ANALYSES

  • Leiderschapsanalyse
  • Sales analyse
  • Stressanalyse

E-BOOKS

  • De 10 Fatale fouten in de Verkoop
  • De 10 fatale fouten bij het Delegeren
  • De 10 Fatale fouten bij het Rekruteren
  • De 10 Fatale fouten bij het Communiceren
  • De 10 Fatale fouten bij Functioneringsgesprekken

OPLEIDINGEN

  • Management opleiding: T.E.A.M.-opleidingen
  • Rekruteringsopleiding: Recru-Tec™ opleiding
  • Opleiding functioneringsgesprekken: Jobstar opleiding
  • Sales Opleiding: Trust$elling

SOFT SKILLS & INTERACTIEVE WORKSHOPS

  • Interne communicatie
  • Conflictsituaties oplossen en vermijden
  • Het succes van topverkopers
  • Rekruteren, motiveren en evalueren

U-MAN BELGIUM

  • Werfheide 3, 2812 Mechelen (routebeschrijving)
  • +32(0)15 43 66 20
  • info@uman.be

U-MAN GENTBRUGGE

  • Kerkstraat 108, 9050 Gentbrugge (routebeschrijving)
U-Man Copyright 2020 | BTW BE0435.560.880 - RPR Mechelen | Legal: Privacy Policy-Cookie Policy | Webdesign by ABOVESECOND
  • HOME
  • U-MAN
    • OVER U-MAN
    • CERTIFICATEN & ERKENNINGEN
    • ONS TEAM
  • GRATIS ANALYSES
    • LEIDERSCHAPSANALYSE
    • STRESSANALYSE
    • SALES ANALYSE
  • WORKSHOPS & OPLEIDINGEN
    • INTERACTIEVE WORKSHOPS
    • MANAGEMENT OPLEIDINGEN
    • REKRUTEREN & MOTIVEREN
    • SALES OPLEIDINGEN
  • BLOG
    • TESTIMONIALS
  • VACATURES
    • VACATURES BIJ U-MAN
    • VACATURES BIJ KLANTEN VAN U-MAN
  • CONTACT
U-Man